З вами працюватиме тренер Дмитро КЛІМАНОВ – генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив та впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту. Співзасновник Української Асоціації Видавців Періодичної Преси (УАВПП). Співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України». Успішно закінчив курс медіа-менеджменту в Ukrainian Media School спільно з Deutsche Welle Akademie. Минулого року очолювана ним «Телегазета» стала кращою міською та районною газетою України за версією Національної Спілки журналістів України.
Програму надішлемо напередодні тренінгу, але наперед відомо, що під час спілкування будуть порушені такі теми: Попит і його види ● Конкурентні переваги і фактори, що впливають на споживчі переваги ● Рекламна піраміда ● Навіщо рекламуватися в пресі? ● Що ми продаємо своїм клієнтам? ● Ціноутворення. ● Кооперація (приклади переваг) ● Прайс-лист, навіщо він потрібен? ● Рекламний менеджер: хто він і його відповідність кваліфікаційним вимогам.
Тренінг проводиться у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).