Четвер, 27 квітня 2017 05:17

Як налагодити ефективну роботу рекламної служби, – дізнайтеся на тренінгу!

Шановні колеги з роздержавлених і роздержавлюваних видань!
Запрошуємо вас до участі у тренінгу на тему: «Налагодження ефективної роботи рекламної служби як запорука фінансової незалежності та економічної стабільності ЗМІ».
Тренінг відбудеться 4 травня, у четвер, як завжди, у прес-залі обласного прес-клубу (Суми, Покровська площа, 13, 2 поверх).

З вами працюватиме тренер Дмитро КЛІМАНОВ – генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив та впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту. Співзасновник Української Асоціації Видавців Періодичної Преси (УАВПП). Співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України». Успішно закінчив курс медіа-менеджменту в Ukrainian Media School спільно з Deutsche Welle Akademie. Минулого року очолювана ним «Телегазета» стала кращою міською та районною газетою України за версією Національної Спілки журналістів України.

Програму надішлемо напередодні тренінгу, але наперед відомо, що під час спілкування будуть порушені такі теми: Попит і його види ● Конкурентні переваги і фактори, що впливають на споживчі переваги ● Рекламна піраміда ● Навіщо рекламуватися в пресі? ● Що ми продаємо своїм клієнтам? ● Ціноутворення. ● Кооперація (приклади переваг) ● Прайс-лист, навіщо він потрібен? ● Рекламний менеджер: хто він і його відповідність кваліфікаційним вимогам.

Тренінг проводиться у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Прочитано 862 разів