Понеділок, 05 лютого 2018 11:26

Сплануйте майбутнє обличчя свого медіа!

Редакторів комунальних ЗМІ Дніпропетровської, Сумської, Херсонської та Харківської областей запрошуємо до участі  у дводенному тренінгу за темами «Стратегічне планування в медіа організації або як потрапити в майбутнє» та «Газетний дизайн і верстка».
 
Тренінг відбудеться 22-23 березня (четвер-п′ятниця) у м. Харків.
Участь для редакторів комунальних ЗМІ безкоштовна, згідно з акредитацією, що проводиться Сумським прес-клубом. Кількість місць обмежена. Організатори  забезпечують учасників проживанням, харчуванням, роздатковими матеріалами; кошти за проїзд відшкодовуються тільки за наявністю квитків.
Редакторам для роботи привезти ноутбуки або планшети та 3-5 примірників своїх газет.
 
Тренери:
Дмитро Кліманов –  генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив і впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси, співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України»
Євген Таратухін – головний редактор ТОВ РІА «К&К», видавничий дім «Телегазета»
Також планується окрема сесія «Грантові можливості для новостворених газет» – програмний координатор Інтерньюз Ірина Савченко.
 
Орієнтована програма:
1 день. «Стратегічне планування в медіа організації або як потрапити в майбутнє», тренер Дмитро Кліманов.
Як візуалізувати мету? Модель минулого і сьогодення.
Хто такі ваші читачі?
Що таке стратегічне планування?
Медіа бізнес - що це таке?
Життєвий цикл продукту. Формулювання місії для минулого, теперішнього і майбутнього.
SWOT аналіз
Бізнес план. Бізнес стратегії.
Презентація бізнес стратегій і стратегії маркетингу
 
2 день. «Газетний дизайн і верстка», тренер Євген Таратухін
Принципи побудови дизайну газети
Як читачі переглядають зміст газети (Poynter Institute)
Види сторінок та їх особливості: перша сторінка, новинні сторінки, тематичні сторінки, спеціальні сторінки (сторінки розваг, ТВ програми, сторінки думок)
Інформаційні блоки
Структура видання по шпальтах: вибір кількості колонок, модульна верстка; особливості структури новинного розвороту; додаткові елементи оформлення статей; елементи структури тексту і шрифт (заголовки, підзаголовки, рубрики і т.д.);
Робота з фото: фото гарне і погане; які фото ніколи не можна ставити на шпальту; етичні проблеми при виборі фото; кадрування; робота з малюнками, коміксами і колажами; постановочне фото (коли використовується, вимоги, полювання за образами)
Інформаційна графіка і її види
Типові помилки при виробництві інформаційної графіки
Алгоритм і етапи редизайну
 
Тренінги проводяться у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).