Вівторок, 19 червня 2018 07:45

«Готуй інформаційний продукт якісно!»

22 червня об 11.00 у Сумському прес-клубі відбудеться семінар для журналістів за такою темою.

Учасники дізнаються про інформаційну ситуацію у вибраних мас-медіа області (дотримання стандартів, наявність замовних і пропагандистських матеріалів, проросійських меседжів, фейків).  Також будуть представлені результати моніторингу фейсбук-сторінок чиновників, політиків, громадських активістів, блогерів Сум, Конотопа, Охтирки, Глухова та Шостки.

Зокрема будуть розглянуті теми:

 «Інформаційний привід – чи завжди його знаходять медійники?» – Володимир Садівничий, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри журналістики та філології СумДУ;

«Соціальні мережі: різновид «ОБС»; спосіб самовираження; джерело інформації для ЗМІ?..» –  Світлана Шовкопляс, керівник проекту, заступник голови прес-клубу;

«Чи можна і як можна працювати без «заказухи»?» – Наталія Гордус, шеф-редактор новин телеканалу «UA:Суми»;

«Наступні вибори та ризики, які вони традиційно несуть для ЗМІ» – Олексій Захарченко, регіональний представник ГО «Детектор-медіа», голова Сумського прес-клубу;

«Що виявив моніторинг місцевих ЗМІ»; «Мова ворожнечі: чи є вона у наших ЗМІ та які загрози вона несе?» – Алла Федорина, регіональний експерт Інституту демократії імені Пилипа Орлика.

Модератор заходу – Алла Федорина.

        До участі та активного обговорення запропонованих тем запрошуємо всіх   

        зацікавлених.

 Засідання відбудеться 22 червня, у пятницю, у  прес-залі Сумського прес-клубу –  Суми, Покровська площа, 13, 2 поверх.

        Реєстрація – з 10.45.

        Початок роботи – 11:00.

        Обід – 13.30.

Захід проводиться у рамках проекту «Сім разів перевір – один раз повір», підтриманого Фондом розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.  Проект ставить за мету створення та множення груп населення, здатних критично сприймати інформацію; розумітися на маркерах, що визначають пропаганду, фейки, замовні матеріали.