П'ятниця, 01 березня 2019 04:09

Тренінг 14-15 березня у Харкові запрошує редакторів з′ясувати, як заробляти гроші і залишатися незалежними

Саме така тема навчання: «Налагодження медіа-бізнесу для роздержавлених газет: як заробляти гроші і залишатися незалежними».

У програмі зокрема такі питання: Що таке медіа-бізнес і медіа-маркетинг. Ринок та його механізми. Існуючи моделі медіа-бізнесу. Попит та його види. Хто такі рекламодавці і чого вони прагнуть. Організаційна та технологічна структура видавництва. Переваги і недоліки існуючих ЗМІ (особливості подачі матеріалів, як виміряти аудиторію кожного типу ЗМІ). Що таке прайс-лист (асортимент рекламних продуктів)? Планування (стратегічне та поточне).
Тренер – Дмитро Кліманов власник  ТОВ РІА«К&К», видавничий дім «Телегазета». Луганщина. Двадцять п’ять років займається медіа-бізнесом. За цей час створив п’ять газет. Один з перших регіональних видавців України, який розробив та впровадив регіональний, новинний сайт з платним доступом до змісту. Співавтор редакційно видавничої системи SPS. Після захоплення видавництва російськими окупантами, зміг зберегти видавництво та подовжити його роботу на підконтрольній українській владі території. Об’єднав десять газет Луганської області для спільної діяльності та підвищення професійного зростання.
Участь для редакторів ЗМІ безкоштовна, згідно з акредитацією. Кількість місць обмежена. Організатори  забезпечують учасників проживанням, харчуванням, роздатковими матеріалами; кошти за проїзд відшкодовуються тільки за наявністю квитків.
Шановні, акредитуйтеся до 5 березня. Пишіть на цю мою адресу – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Потрібні ПІБ, назва видання, посада, контакти
Також повідомте, як добиратиметеся до Харкова – централізовано з Сум (щоб я замовила квитки) чи самостійно (квитки зберігаєте для відшкодування).
Всі запитання, зауваження, побажання – на цю пошту або телефоном.
P.S.
Як уже повідомлялося, продовжив роботу проект Тернопільського прес-клубу (у партнерстві з іншими прес-клубами, в т.ч. і Сумським)  із підтримки друкованих ЗМІ, що пережили процес роздержавлення.  Його назва «Сприяння медіареформам і розвитку регіональної журналістики» і здійснюється він за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.
Як повідомляють організатори, під час першого етапу (1 лютого - 30 вересня)  відбудуться три дводенні кущові тренінги (наш кущ -  Харків - для Сум, Херсону, Дніпропетровська).
10 кращих і готових редакцій отримають безкоштовно розроблений сучасний сайт.