Тренінг відбудеться 26-27 липня у місті Харків.
Цього разу навчання відбудеться не лише для редакторів газет, а й – обов′язково! – для дизайнерів. Тобто запрошуються по дві особи з редакції. При собі мати ноут-бук (теж обов′язково).
Кількість місць обмежена. Участь у тренінгу безкоштовна, згідно з акредитацією. Для акредитації потрібно звернутися за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , вказавши ПІБ учасників, назву редакції, посаду та контактні дані (телефон, ел-адресу).
Акредитація триває до 13.00 17 липня.
Організатори забезпечують учасників проживанням, сніданком і обідом, роздатковими матеріалами; кошти за проїзд відшкодовуються тільки за наявністю квитків.
ПРОГРАМА
26 липня , п’ятниця
Текст як цінність. Інформація як продукт
Лектор: Лєра Лауда, співзасновниця Агенції розвитку локальних медіа «Або»
10.00-10.30 | Текст як цінність, інформація як продукт. Або навіщо ви читачам |
10.30-11.00 | Як осучаснити верстку: 10 експрес-кроків |
11.00-13.00 | Тексти здорової людини. Або 20 типових помилок редактора, яких можна уникнути |
13.00-14.00 | обід |
14.00-15.00 | Ми про все вже писали! Де шукати цікаві теми в невеликому місті |
15.00-16.00 | Одна тема, 5 ракурсів і форматів. Як писати про звичне незвично і людською мовою |
16.00-17.00 | А що там із рекламою? 10 форматів, які газети можуть запозичити в онлайн-медіа |
27 липня, субота
Як малими зусиллями осучаснити верстку газети
Лектор: Ольга Павленко, дизайнерка
10.00-10.30 | 10 ознак доісторичної верстки: ідентифікувати і усунути |
10.30-11.00 | Сучасна газетна верстка: на кого орієнтуватися і де шукати приклади, що надихають |
11.00-13.00 | Динамічна верстка. Організація тексту. Варіанти сіток |
13.00-14.-00 | обід |
14.00-15.00 | Візуальні елементи, які роблять шпальту живою |
15.00-16.00 | ТЗ для верстальника: що можна змінити відразу після повернення в редакцію |
Тренінг проводиться в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews. Керівник проекту – голова Тернопільського прес-клубу Анжела Кардинал.