Четвер, 19 вересня 2019 10:22

До уваги реформованих ЗМІ Донецької, Луганської, Полтавської, Сумської та Харківської областей

27- 28 ВЕРЕСНЯ 2019 у Харківському прес-клубі відбудеться дводенний тренінг на тему:

Газета як конкурентний медіа продукт: як оновити верстку та підходи до контенту?

На навчання запрошуємо редакторів реформованих газет та дизайнерів (дві особи з редакції).

Організатори забезпечують учасників проживанням, сніданком і обідом, роздатковими матеріалами. Кошти за проїзд відшкодовуються тільки за наявністю квитків. Кількість місць обмежена. Участь у тренінгу безкоштовна після акредитації.


Увага, акредитація триває до 14.00 19 вересня 2019. Потрібно вказати ПІБ учасників, область, назву редакції, посаду та контактні дані (телефон, ел-адресу). Інформацію надіслати на адреси Харківського прес-клубу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  чи ;Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Також просимо повідомити чи потрібен готель.


Підтердження про участь у тренінгу буде надіслано на електронну пошту.

ПРОГРАМА
27 вересня, п’ятниця
Текст як цінність. Інформація як продукт
Лекторка: Лєра Лауда, співзасновниця Агенції розвитку локальних медіа «Або»
10.00-10.30 Текст як цінність, інформація як продукт. Або навіщо ви читачам
10.30-11.00 Як осучаснити верстку: 10 експрес-кроків
11.00-13.00 Тексти здорової людини. Або 20 типових помилок редактора, яких можна уникнути
13.00-14.00 Обід
14.00-15.00 Ми про все вже писали! Де шукати цікаві теми в невеликому місті
15.00-16.00 Одна тема, 5 ракурсів і форматів. Як писати про звичне незвично і людською мовою
16.00-17.00 А що там із рекламою? 10 форматів, які газети можуть запозичити в онлайн-медіа
28 вересня, субота
Як осучаснити верстку газети
Лекторка: Ольга Павленко, дизайнерка
10.00-10.30- 10 ознак доісторичної верстки: ідентифікувати і усунути
10.30-11.00 - Сучасна газетна верстка: на кого орієнтуватися і де шукати приклади, що надихають
11.00-13.00 -Динамічна верстка. Організація тексту. Варіанти сіток
13.00-14.-00- Обід
14.00-15.00- Візуальні елементи, які роблять шпальту живою
15.00-16.00 - ТЗ для верстальника: що можна змінити відразу після повернення в редакцію.

Тренінг «Газета як конкурентний медіа продукт: як оновити верстку та підходи до контенту?» проходить в рамках проекту Харківського прес-клубу Media Hub Kharkiv за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews