П'ятниця, 10 січня 2020 07:47

ЯК ЗРОБИТИ РЕКЛАМУ ЕФЕКТИВНОЮ ТА МАКСИМІЗУВАТИ ПРОДАЖІ У МЕДІА

Шановні колеги, проект зі сприяння реформованим ЗМІ продовжує серію тренінгів для місцевих видань.  

24-25 січня запрошуємо редакторів   реформованих медіа Сумської, Харківської, Дніпропетровської та Херсонської областей до Харкова, де відбудеться дводенний тренінг на  тему  «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа».

Участь для редакторів ЗМІ безкоштовна, згідно з акредитацією. Кількість місць обмежена. Організатори  забезпечують учасників проживанням, сніданком і обідом; кошти за проїзд відшкодовуються тільки за наявністю квитків.

Редакції Сумської області, які мають бажання побувати на навчанні, мають подати заявку за адресою   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  до 17.00 16 січня, традиційно зазначивши ПІБ,  назву організації, посаду, контактні дані (номер телефону та електронну адресу), а також вказати дату і час приїзду до Харкова (для оплати готелю).

Нагадуємо, що є два варіанти доїзду: а) самостійний – зі свого міста та б) із Сум, де централізовано для всіх будуть замовлені квитки на маршрутку. За обох варіантів потрібно мати проїзні квитки (у тім числі зі свого міста до Сум за другого варіанту – вони теж оплачуються).

Список формуватиметься за принципом «хто перший зголосився» («хто раніше встав, того і тапки» :)).

 ПРО ТРЕНІНГ

Тренер - Антон Онуфрієнко. За його плечима 17 років роботи у медіа, з них 14 - на керівних посадах і у продажах. Засновник інтернет-видання про міську культуру БЖ, яке за останні 9 місяців збільшило продажі у 7 разів (найбільший рекламний контракт — 210 тис. грн. за один спецпроект). Досвід роботи з найбільшими рекламодавцями у сегменті нативної реклами — Apple, KLM, Martini, Ray-Ban, Jagermeister, Hennessy, Київстар,  OLX, Lenovo та багатьма іншими.

Навчався продажам у Іллі Рейніша (Laba), Михайла Смелянова (Мегапрорив) і Валентина Яроменко (White sales). Проводив тренінги для регіональних редакцій проекту «Або» та лекції з монетизації медіа у Projector. Запускав видання The Insider, журнал для освітян «Освіторія», перезапускав видання про медіа «Телекритика» та бізнес-розділ Liga.

Програма передбачає цікаві теми, зокрема: Чи можливо монетизувати медіа в Україні та як це зробити: основні моделі, продукти, кейси ● Що заважає нам продавати: міфи та найбільш популярні помилки. Як з ними працювати ● Як виглядає ефективний відділ продажів: скрипти, управління відносинами з клієнтами, аналітика, таблиця відмов, система матеріальної та нематеріальної мотивації ● Як почати думати як клієнт і що робити, якщо клієнту завжди дорого ● Де шукати клієнтів ● Основні техніки продажів.

Повна програма буде надіслана акредитованим учасникам.

Тренінг проводиться в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.