Блоги

Блоги (32)

У регулярних читачів сумських онлайн-медіа побутує думка, що журналісти часто використовують соціальні мережі у якості джерел інформації. Проте детальний аналіз новинних стрічок показує, що відсоток новин «із соцмереж» на сумських сайтах є одним з найнижчих в Україні.

Онлайн-ЗМІ Сумщини вкрай рідко розміщують матеріали про етнічні групи чи національні меншини. Що ж стосується використання у своїх новинах мови ворожнечі, то такі випадки зафіксовано у більшості сумських новинних сайтів.
Такими є результати моніторингу сумських онлан-медіа, проведеного Інститутом масової інформації. Моніторингом було охоплено п’ять найбільших за аудиторією сумських сайтів – Данкор онлайн, 0542.ua, Сумські дебати, Sumy.Today та The Sumy Post за період з з 5 по 9 серпня.

Висування в одному окрузі кількох кандидатів, які вказують у своїх біографічних даних бренд, ідентичний назві партії-лідера рейтингів, активно використовується як виборча технологія на Сумщині. І хоча юридично це не є порушенням виборчого законодавства, але може спотворити результат голосування.

При цьому медіа, які б мали роз’яснювати виборцям проблему, не приділяють цьому достатньої уваги. Такими є результати моніторингу Інститут масової інформації онлайн-медіа Глухова і Шостки на предмет висвітлення ними виборів у одномандатних мажоритарних округах*.

Провідні новинні сайти Сум майже не розміщують новини про політику: політичні новини складають менше трьох відсотків від усього контенту новин. Такими є результати моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації.

Сьогодні, 22 червня, 30 років тому у Шостці народився дитячий будинок сімейного типу. Якщо не помиляюся, другий в області й один із перших в Україні. За цей час його мама-вихователька Ніна Чернявська мала 28 дітей.

Сумські сайти практично нічого не пишуть про кандидатів у Президенти. Такими є результати моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації.

Онлайн-медіа Сумщини активно висвітлювали події та акції, приурочені до 8-9 травня, не обмежуючись сухими звітами з офіційних заходів.  Проте не обійшлося і без замовних матеріалів, в яких політичні партії піарилися на важливій даті.

Регулярне розміщення матеріалів із ознаками замовності від виборчих штабів і практично повна відсутність авторських новин – так висвітлювали діяльність кандидатів у Президенти сумські онлайн-медіа у березні.

Більше ніж півтори сотні публікацій, які інформують про хід виборчого процесу і можуть допомогти жителям Сумщини зробити свій вибір, опублікували десять найпопулярніших сайтів області за п’ять тижнів.

Найбільш популярними темами у сумських новинних сайтів є кримінальні та надзвичайні події та ДТП, і навіть вибори не змінюють цієї тенденції.  Такими є результати моніторингу, проведеного представниками Інститутом масової інформації у лютому.

Сторінка 1 із 3