У Сєвєродонецьку відбулася медіа-дискусія «Сучасні стандарти журналістики та кому вони потрібні»
Які стандарти регулюють діяльність сучасного журналіста? Які ознаки замовності й яка реальна шкода від «джинси»? Чому прес-реліз не є кінцевим «продуктом» для ЗМІ і з ним повинен працювати журналіст?.. Це та інше стало предметом обговорення на заході.
В Охтирці вчилися медіаграмотності
За сприяння Інституту демократії ім. Пилипа Орлика в Охтирці відбувся тренінг: «Як не стати інформаційною маріонеткою?».Чи вміємо ми відрізнити пропаганду від інформації, чи розпізнаємо, коли нами маніпулюють, і що повинні знати, аби не піддатися маніпуляціям? Такими були основні теми заходу, аудиторію якого склали вчителі, бібліотекарі та учнівська молодь.
Досвід. «Наш край» не платить «Львівській хвилі» за політичну рекламу, - Мирослав Хом’як
Мирослав Хом'як має три дипломи про вищу освіту, але найбільшу увагу громадськості привернув одержанням посвідчення члена Національної спілки журналістів. Багато хто досі не може повірити у покаянне перевітлення колишнього члена податківської команди Медведчука на медіавласника-демократа, який паралельно очолює Львівську обласну парторганізацію “Наш край”. Є й такі, що переконані: Хом’як придбав кілька медіа не для бізнесу і політики, а для душі. Правду треба шукати самому, слухаючи фактичного власника і керівника радіо «Львівська хвиля» і агенції інформації та політики «Гал-інфо».
Досвід. Як соратник власників «Буковелю» робить «Фіртку» незалежною
Головний редактор «Агенції новин «Фіртка» (Івано-Франківськ) Олег Головенський примирив у своїй особистості власника медіа зі журналістом, а політика – з підприємцем.