П'ятниця, 20 серпня 2021 11:13

Знайти гроші та здійснити мрію! Як це зробити, журналісти дізнавалися на онлайн-тренінгу

Вебінар «Фандрейзинг як мистецтво втілення ваших ідей» зібрав біля компʹютерів  журналістів і журналісток реформованих ЗМІ Житомирської, Сумської та Чернігівської областей. Тема, запропонована для спілкування, справді актуальна: завжди, коли цікавишся, якої допомоги потребуюь редакції, перша відповідь: грошей. Між тим, їх потрібно не лише «хотіти», а ще й розширювати свою спроможність у їх пошуку та отриманні. 

Цю проблему і почали розробляти на першому тренінгу з кількох запланованих у рамках проекту Асоціації професійних журналістів і рекламістів Житомирщини «Менторинговий курс інституційного розвитку локальних медіа Житомирської, Сумської та Чернігівської областей «ЗМІ нових громад».

Тренер Андрій Сочинський, директор ГО «Інститут Креативних Інновацій», координатор Партнерства ГО «Громадський Ресурс Полісся», експерт Інституту демократії імені Пилипа Орлика, автор, менеджер і експерт більше 100 грантових проєктів, не вдавася до розлогих теоретичних пояснень, що таке фандрейзинг і які його складові. «Це ми краще зрозуміємо на конкрених прикладах під час офлайн зустрічей», – запевнив він. А на вебінарі коротко виклав суть поняття,  запропонував сформулювати свої ймовірні проєктні пропозиції та обговорити їх. Цікавими були приклади, наведені тренером, – вони дали учасникам уявлення про можливі напрямки їх ідей та користь проєктів для редакцій.   

Розмова про те, як залучати коштів й інші ресурси для реалізації конкретних задач  або проєктів, а також для підтримання діяльності медіа загалом, виявилася цікавою. Продовження співпраці, пообіцяв Андрій Сочинський, буде максимально прикладним: йтиметься, як оформляти грантові проєкти, із кожним учасником обговорюватимуть, як краще реалізувати задум. Привабливість проєкту Асоціації професійних журналістів та рекламістів Житомирщини полягає саме в тому, що кращі субпроєкти, подані учасниками, зможуть отримати фінансування. Також робота в проєкті буде добрим уроком для участі в інших грантових конкурсах.

«Я отримала впевненість, що за допомоги цього проєкту ми, новачки в такій справі, зможемо створити власний проєкт і навіть виграти конкурс. Якби мусили це робити самі, шанс був би значно нижчим», – ділиться кореспондентка липоводолинської газети «Наш край» Юлія Міщенко.

Проєкт «Менторинговий курс інституційного розвитку локальних медіа Житомирської, Сумської та Чернігівської областей «ЗМІ нових громад», здійснюється Асоціацією професійних журналістів та рекламістів Житомирщини у партнерстві з ГО «Сумський прес-клуб» (Суми),  ГО «Медіа-центр «Моє місто» (Чернігів) і ГО «Інститут Креативних Інновацій» за фінансової підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.