Наразі на фабриці працює 300 осіб. Середня зарплата – близько 7,5 тисяч грн., швачки вищого класу отримують до 10 тисяч. Це – рівень заплат працівників швейних підприємств у сусідніх країнах (Румунії, Словаччини, Угорщини). Окрім фінансової мотивації, на підприємстві приділяється значна увага і внутрішній комунікації, спілкуванню поза робочим процесом. Ювілеї працівників святкуються усім складом фабрики. Регулярно організовуються поїздки на природу,закордон – у Париж, Єгипет.
Як результат – звільнень на підприємстві немає взагалі. Робітниці Ужгородської швейної фабрики пов’язуть своє майбутнє з рідним містом, з Україною. А не виїжджають на заробітки до інших країн Європи.
Натомість в Європу «виїжджає» продукція фабрики – її вироби можна придбати, наприклад, у Чехії. Вже більше 10 років підприємство успішно шиє на замовлення жіночий та чоловічий одяг для провідних європейських компаній.
На українському ринку Ужгородська швейна фабрика відома своєю торговою маркою «Парада». Як пояснює Мирослава Каламуняк, попри схожість у звучанні із відомою європейською маркою «Prada», походження закарпатського бренду інше – від слова «парадитися», тобто наряджатися.
І одяг, вироблений в Ужгороді, таки дає змогу відчути жінок «парадними» - адже він відповідає усім європейським стандартам, тож купувати і носити його – престижно.
Матеріал підготовлено в рамках проекту «Просування реформ в регіони» Програма Європейського Союзу «Підтримка громадянського суспільства в Україні»