Вівторок, 16 липня 2019 09:20

«Опозиційна платформа - За життя» та кандидат у нардепи Юрій Чмирь найбільше «джинсували» у онлайн-ЗМІ Сумської області

Найбільше матеріалів із ознаками замовності у сумських онлайн-медіа публікують про «Опозиційну платформу – За життя» та кандидата у народні депутати Юрія Чмиря. Зокрема, 41% усіх опублікованих «джинсових» матеріалів  - про «Опозиційну платформу – За життя», ще 27% публікацій - про кандидата-самовисуванця в народні депутати України Юрія Чмиря.

Такими є результати дослідження ГО «Інститут масової інформації», що було проведено в 10 онлайн-ЗМІ Сумської області з 24 по 28 червня цього року.*

Упродовж моніторингу було проаналізовано 1127 новин в 10 сайтах, де виявлено 2% політичної джинси.

Найбільше «джинсових» матеріалів виявлено на сайті Сумські дебати - 50% від усіх замовних публікацій на сумських сайтах. На сайті Ваш шанс - 14% та по 9% на сайтах СТС Суми, RegioNews-Sumy, The Sumy Post.

Чорний піар не надто популярний у онлайн-медіа Сумщини, на нього припадає лише 2% від загальної кількості матеріалів. Про партії «Слуга народу», «Українська стратегія Гройсмана» та Аграрну партію України виявлено під час дослідження по 4,5% джинси.

Упродовж дослідження не було виявлено джинси на сайтах Панорама та Шостка.Інфо.

*Аналізувалися такі ЗМІ: CТС Суми (sts.sumy.ua), Ваш шанс (shans.com.ua), Данкор онлайн (dancor.sumy.ua ), Сумські дебати (debaty.sumy.ua), SumyToday (sumy.today), 0542.ua, RegioNews-Sumy (regionews.sumy.ua), The Sumy Post (sumypost.com), Панорама (rama.com.ua), Шостка.Інфо (shostka.info)

Дослідження проведено в межах проєкту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.