Субота, 25 січня 2020 18:22

Продай свій онлайн-продукт!

У Харківському прес-клубі відбувся тренінг «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа?»

Участь у навчанні взяли й керівники районних видань Сумщини. А загалом 27 представників гіперлокальних медіа з нашої, Дніпропетровської, Харківської та Херсонської областей вчилися монетизувати свої ЗМІ.

харків січень 4

харків січень3

Тренер Антон Онуфрієнко розповів, як має виглядати ефективний відділ продажів, відділ реклами, як управляти відносинами з клієнтами, проаналізував найбільш поширені помилки у такій роботі. Досвід тренера вже достатній, аби поділитися з колегами. За його плечима 17 років роботи у медіа, з них 14 - на керівних посадах і у продажах. Засновник інтернет-видання про міську культуру БЖ, яке за останні 9 місяців збільшило продажі у 7 разів (найбільший рекламний контракт — 210 тис. грн. за один спецпроект). Досвід роботи з найбільшими рекламодавцями у сегменті нативної реклами — Apple, KLM, Martini, Ray-Ban, Jagermeister, Hennessy, Київстар,  OLX, Lenovo та багатьма іншими.

Навчався продажам у Іллі Рейніша (Laba), Михайла Смелянова (Мегапрорив) і Валентина Яроменко (White sales). Проводив тренінги для регіональних редакцій проекту «Або» та лекції з монетизації медіа у Projector. Запускав видання The Insider, журнал для освітян «Освіторія», перезапускав видання про медіа «Телекритика» та бізнес-розділ Liga.

харків січень1

Учасники тренінгу ознайомилися з кращими кейсами та практикою існуючої моделі продажів; дізналися, де шукати клієнтів;  поговорили про основні техніки продажів. Утім, не всі теми були актуальними для сьогоднішніх районок, - зазначили деякі колеги. Сьогодні значна частина газет лише планує створювати сайти або  лише запускає їх як проект. Розмова ж велася на іншому рівні – для онлайн видань, що вже функціонують, і практично не йшлося про друковані видання. Але, як зауважив редактор Великописарівської газети «Ворскла» Олексій Пасюга, вчитися потрібно у будь-якому разі, і для тих, хто має онлайн видання, навчання, без сумніву, корисне.

Тренінг пройшов у рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.