Літо скінчилося, – підраховуємо добрі новини!
«Літо добрих новин». ПОЛОЖЕННЯ Про конкурс на кращі журналістські матеріали та проекти з позитивною тональністю
м. Суми, 2017 рік
1. Преамбула.
Сьогодні ЗМІ переважно не дотримуються балансу позитивних і негативних матеріалів. Звичайно, негативна інформація є об᾽єктивною і невід᾽ємною складовою загального інформування, проте існує виразний перекіс у бік негативу, що створюється штучно: це так звана «чорнуха» - матеріали, що викликають негативний настрій споживача, не несучи при цьому суспільно важливої інформації; смакування в матеріалах дій, за якими читаються психологічні відхилення тощо. При цьому у ряді ЗМІ не помітно зусиль, спрямованих на пошук позитивної інформації – позитивних справ, персон, дій. Це негативно впливає на стан суспільної свідомості.