Тренінг «Співпраця локальних медіа з ГО та проведення адвокаційних кампаній»
21 січня Асоціація професійних журналістів та рекламістів Житомирщини запрошує редакторів/ок та журналістів/ок реформованих ЗМІ Сумської області на тренінг із налагодження співпраці місцевих медіа та громадських організацій з метою проведення адвокаційних кампаній.
Про застосування РРО при наданні рекламних послуг в газеті за готівку. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ
Від донбаських териконів до кавказьких гір. Як працюють медіа в умовах конфлікту
Соціологія показує, що лише 30% українців довіряють вітчизняним ЗМІ. Кому вірять мешканці окупованих територій Донбасу та Криму? Достеменно невідомо. Адже з безпекових причин провести якісне опитування там неможливо.
Країни з невирішеними воєнними конфліктами мають різні його причини та перебіг. Проте ЗМІ та їхня аудиторія всюди взаємозалежні.
Як виглядає інформаційна картина на окупованих територіях, кому довіряють «по той бік» і чи можуть сучасні ЗМІ протистояти дезінформації в умовах конфлікту, досліджували на прикладі України та Азербайджану.