На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО.
Ми, представники українських медіаорганізацій, занепокоєні ситуацією, яка склалася довкола дебатів між кандидатами в Президенти перед другим туром президентських виборів.
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.
Найчастіше про порушення виборчого законодавства, найрідше – про  виборчі програми кандидатів пишуть регіональні онлайн-медіа в передвиборчий період. Водночас регіональні ЗМІ майже не продукували аналітичних матеріалів, присвячених виборам, і концентрувалися на новинах. Джерелами інформації для новин слугували повідомлення офіційних відомств та…
Аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІІнститут демократії імені Пилипа ОрликаЛютий 2019
Громадські організації «Детектор медіа» та Інститут масової інформації запускають механізм скарг на неякісні журналістські матеріали, які порушують законодавство та професійні стандарти.
Найбільше новин в регіональних онлайн-медіа стосуються кримінальної тематики або висвітлення надзвичайних подій, найменше  - висвітлення тем екології, корупції та вразливих категорій населення. Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що було проведено в 10 регіонах України у лютому цього…
Як налагодити медіа-бізнес для роздержавлених газет – заробляти гроші й залишатися незалежними, з′ясовували сумські, харківські, дніпровські та херсонські мас-медійники на тренінгу Дмитра Кліманова.
Сторінка 1 із 21