До участі запрошуються представники центральних та регіональних медіа (телебачення, радіо, преса та інтернет).
На конкурс приймаються окремі матеріали, що вийшли у всіх видах ЗМІ (з 1 січня 2016 по 6 грудня 2016 включно) та присвячені актуальним питанням доступу пацієнтів до ліків. Приймаються виключно роботи, які мають авторський (творчий) характер — наприклад, репортажі, інтерв’ю, журналістські розслідування, аналітичні статті, телесюжети, телепередачі, відео репортажі, радіопередачі, авторські колонки, блоги тощо (перелік жанрів не є вичерпним). Заявка може представляти індивідуальну роботу або бути представленою від колективу авторів. Від одного ЗМІ та автора може бути представлена необмежена кількість робіт.
Переможці визначатимуться у номінаціях:
- Кращий відеоматеріал (ТВ): формат журналістського розслідування
- Кращий матеріал у друкованому виданні
- Кращий матеріал в онлайн-ЗМІ
- Кращий продукт радіомовлення
- Кращий матеріал у регіональному ЗМІ: ТВ або радіо
- Кращий матеріал у регіональному ЗМІ: матеріали друкованих та онлайн ЗМІ
- Антиномінація — «Гірчичник» («Інфекція словом»)
- Кращий відеоматеріал (ТВ) — формат репортажу.
Збір конкурсних робіт триватиме місяць з 7 листопада по 7 грудня 2016 року. На переможців очікують цінні призи та креативні подарунки.
Що потрібно для участі в конкурсі?
Прислати на поштову скриньку нашого конкурсу (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.):
- матеріал, який був опублікований або виданий в ефір у період з 01.01.2016 до 06.12.2016 року із посиланням на публікацію (матеріал, сюжет чи програму)
- заповнену анкету з інформацією про вас та ЗМІ, у якому працюєте
- зробити помітку в темі листа «на Конкурс»
- чекати оголошення результатів та запрошення на церемонію нагородження