П'ятниця, 13 жовтня 2017 — Сумський прес-клуб

Тема шоста. Є кілька видів медіа-заходів, що відрізняються своєю специфікою. Ми поговоримо про найбільш поширений – прес-конференцію та організаційні засади її проведення.

Обумовлюємо обов’язкове: приводом до прес-конференції має бути якась важлива подія, новина. Не можна зібрати прес-конференцію лише в зв’язку з тим, що ви вирішили раптом, що давно не показувалися на люди і треба б «поспілкуватися з пресою». Повторимось: немає інформаційного приводу – не з’являться й публікації чи сюжети. До того ж інформаційний привід має бути таким, що справді потребує формату «запитання-відповідь». Інакше достатньо обмежитися новинним прес-релізом – ньюз-релізом.

Опубліковано в Навчання

У цьому році працівники редакції Недригайлівської районної газети  «Голос Посулля» започаткували журналістську премію імені Зої Даниленко.

Опубліковано в Новини