Субота, 01 серпня 2020 09:43

Що таке фейки та як їх викривати?

Інформацією можна маніпулювати у багато різних способів: спотворити за допомогою неповної, односторонньої подачі; сфабрикувати, видавши неправдиву інформацію за реальну; відредагувати, додавши власні домисли та коментарі; інтерпретувати у вигідному для маніпулятора світлі; просто приховати; вибірково навести факти в залежності від позиції…
16 вересня 2019 р. соцмережа Facebook видалила 168 акаунтів, 149 сторінок і 79 груп у своєму українському сегменті. Майже 4,2 млн FB-акаунтів були підписані щонайменше на одну з видалених сторінок. Серед таких були Znaj.ua, Politeka.net — медійні сторінки із найбільшою…
Як налагодити медіа-бізнес для роздержавлених газет – заробляти гроші й залишатися незалежними, з′ясовували сумські, харківські, дніпровські та херсонські мас-медійники на тренінгу Дмитра Кліманова.
Фундація «Суспільність» спільно з ГО «Інтерньюз-Україна» та за сприяння інтернет-видання Детектор медіа запрошує студентів випускних курсів бакалаврату та магістратури шкіл журналістики з усіх регіонів країни взяти участь у 15-тиденному стажуванні в Києві у редакціях провідних медіа.
Можна бути журналістом і без знання англійської мови. Але бути хорошим журналістом – практично неможливо. Зберігайте собі та діліться з колегами – 5 безкоштовних ресурсів для вивчення англійської.
Як  створити  справжнє  повідомлення та чим  воно відрізняється  від  несправжнього, чого вартує  помилка журналіста BBC  і  взагалі - яка відмінність  між  британськими  та  українськими  медіа?
Для початку – стратегічно спланувати це майбутнє, – зрозуміли учасники тренінгу, що містив у собі дві теми: «Стратегічне планування в медіаорганізації або як потрапити в майбутнє» та «Газетний дизайн і верстка».
Якою  вдачею  та   якими  навичками  має  володіти  ведучий  на ТБ, як  швидко  встановити  контакт  із  аудиторією, а також, що  таке  виразність мовлення  та  імпровізація  в  кадрі – про  це  йшлося   під  час  тренінгу  Інни Пенчук: “Самопрезентація  та переконання  в  журналістиці”. 
Як  зрозуміло  писати  про  медичну  реформу,  чим   відрізняється  вітчизняний   медіаринок  від  європейського  та   чи   тотожні  в  українських  реаліях    такі  поняття  як  “якість  контенту”   та   “прибутковість” (принаймні, самоокупність)?..
Розрізняти інформування та пропаганду, керуватися стандартами журналістики та розпізнавати фейки вчилися студенти відділення журналістики Сумського державного університету.
Сторінка 1 із 5