16 вересня 2019 р. соцмережа Facebook видалила 168 акаунтів, 149 сторінок і 79 груп у своєму українському сегменті. Майже 4,2 млн FB-акаунтів були підписані щонайменше на одну з видалених сторінок. Серед таких були Znaj.ua, Politeka.net — медійні сторінки із найбільшою…
Як налагодити медіа-бізнес для роздержавлених газет – заробляти гроші й залишатися незалежними, з′ясовували сумські, харківські, дніпровські та херсонські мас-медійники на тренінгу Дмитра Кліманова.
Фундація «Суспільність» спільно з ГО «Інтерньюз-Україна» та за сприяння інтернет-видання Детектор медіа запрошує студентів випускних курсів бакалаврату та магістратури шкіл журналістики з усіх регіонів країни взяти участь у 15-тиденному стажуванні в Києві у редакціях провідних медіа.
Можна бути журналістом і без знання англійської мови. Але бути хорошим журналістом – практично неможливо. Зберігайте собі та діліться з колегами – 5 безкоштовних ресурсів для вивчення англійської.
Як  створити  справжнє  повідомлення та чим  воно відрізняється  від  несправжнього, чого вартує  помилка журналіста BBC  і  взагалі - яка відмінність  між  британськими  та  українськими  медіа?
Для початку – стратегічно спланувати це майбутнє, – зрозуміли учасники тренінгу, що містив у собі дві теми: «Стратегічне планування в медіаорганізації або як потрапити в майбутнє» та «Газетний дизайн і верстка».
Якою  вдачею  та   якими  навичками  має  володіти  ведучий  на ТБ, як  швидко  встановити  контакт  із  аудиторією, а також, що  таке  виразність мовлення  та  імпровізація  в  кадрі – про  це  йшлося   під  час  тренінгу  Інни Пенчук: “Самопрезентація  та переконання  в  журналістиці”. 
Як  зрозуміло  писати  про  медичну  реформу,  чим   відрізняється  вітчизняний   медіаринок  від  європейського  та   чи   тотожні  в  українських  реаліях    такі  поняття  як  “якість  контенту”   та   “прибутковість” (принаймні, самоокупність)?..
Розрізняти інформування та пропаганду, керуватися стандартами журналістики та розпізнавати фейки вчилися студенти відділення журналістики Сумського державного університету.
Тренінг щодо використання лексики іншомовного походження відбувся на базі  відділення журналістики Сумського державного університету.
Сторінка 1 із 5