Українські регіональні медіа під час війни: кримінал та «соціалка» повертають свої позиції, - моніторинг, червень
Українські регіональні ЗМІ налагодили роботу під час війни. Значна частка контенту присвячена тому, як війна відображається на житті громад, яким є хід бойових дій тощо. Проте у червні вже помітно, що видання перемкнулися з оперативної хроніки російського вторгнення на новини власних громад, кримінал та соціальну сферу. Побільшало у газетах і різноманітної привітально-розважальної суміші (кросворди, гороскопи, поради).
Подібна зміна тематичних пріоритетів свідчить про те, що під час повномасштабної російської агресії регіональні ЗМІ в цілому тримають свою аудиторію в курсі змін, які відбуваються у місцевому суспільно-політичному житті, повідомляють про долі земляків, які воюють або вимушені були покинути свої домівки. Хоча, звісно, експерти ІДПО помітили й старі проблеми місцевих видань: переважання запозичених текстів, неглибоке, «паркетне» висвітлення життя громад.
Що зміниться для редакцій 16 липня цього року. Юридичні консультації з діяльності ЗМІ
Як відомо, 16 липня 2019 року набрав чинності Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Норми цього Закону впроваджуються поступово, і незабаром, 16 липня цього року, якраз починається новий етап. А саме – набирають чинності частини друга та шоста статті 27, яка регламентує застосування державної мови у сфері користувацьких інтерфейсів комп’ютерних програм та веб-сайтів. Що ж повинні знати, у зв’язку з цим, керівники та працівники локальних редакцій? За коментарем «Тернопільський прес-клуб» звернувся до медіаюриста Ігоря Федоренка.