Продовжується гендерний моніторинг публікацій гіперлокальних друкованих та інтернет-видань Сумської області. За період з 5 по 16 лютого 2024 року було проаналізовано 640 матеріалів у 10 виданнях гіперлокального рівня Сумщини. Зокрема, у 6 онлайн-медіа («Глухів.City», «Голос Конотопа», «Охтирка онлайн», «Ромни 24»;…
Сумська експертна група оглядала медіа Луганщини. І перша проблема постала з відбором видань для моніторингу. Адже ситуація в області, частина якої окупована рф, ще частина знаходиться в зоні активних бойових дій, склалася не на користь місцевої журналістики.
У лютому, квітні та червні 2023 року проводився гендерний моніторинг регіональних медіа України. До аналізу були взяті сумські друковані («Ваш шанс», «Панорама», «Тиждень», «Ярмарок») та інтернет-видання («Сумські дебати», «Сумський інформаційний портал», «Трибуна», «GOROD.sumy.ua», «SumyPost», «0542.ua - Сайт міста Суми).
Гендерний моніторинг регіональних медіа України на прикладі аналізу сумських друкованих та інтернет-видань за 12-18 червня показав, що  відсоток цитування чи згадування у журналістських матеріалах  чоловіків переважає. У реаліях війни - це зрозуміла ситуація, адже на перший план виходять матеріали, що…
Тематичні пріоритети для українських регіональних ЗМІ залишаються незмінними уже протягом тривалого часу. Сайти найбільше писали про велику війну та кримінал, газети – вміщували різноманітну пресрелізово-розважальну суміш (категорія «інше») та публікації про життя місцевої громади. Щодо жанрів в газетах, то майже…
Кількість маніпулятивного контенту в регіональних медіа залишається поки що на низькому рівні. Більшість газет та онлайн-медіа не можуть відмовитися від офіціозу, кількість якого в середньому коливається на рівні 5 – 6%, та джинси, якої 2 – 3%. Неналежно маркованої реклами…
Сумські масмедіа досліджуваного періоду працюють у звичному режимі, проте констатуємо пониження рівня подання матеріалів, на перший погляд, зовсім невелике. Незначно, але знизилася оцінка за стандарти; ненабагато, але зросла кількість замовних немаркованих і неналежно маркованих матеріалів; вперше за час війни виявлено…
Продовжується гендерний моніторинг регіональних медіа України у 2023 році. Аналіз сумських друкованих та інтернет-видань за 10 - 16 квітня показав, що у ЗМІ зберігається домінування чоловіків у журналістських матеріалах. На даний час це має своє пояснення - у країні йде…
Новий етап гендерного моніторингу регіональних медіа України у 2023 році, на прикладі аналізу сумських друкованих та інтернет-видань за 13 - 19 лютого показав, що у ЗМІ зберігається переважання цитування чи згадування чоловіків у журналістських матеріалах. Втім, саме для воєнного часу…
Черговий етап моніторингу публікацій гіперлокальних друкованих та інтернет-видань Сумської області, що проходив у лютому, квітні та червні 2022 року видався не простим. Спочатку епідемія ковіду змінила контент видань, змушучи їх акцентуватися на цій проблемі. Потім - війна.
Сторінка 1 із 7