Черговий етап гендерного моніторингу регіональних медіа України, що проводився з 7 по 13червня на прикладі аналізу сумських друкованих та інтернет-видань за 12 – 18 квітня показав, що переважання цитування чи згадування чоловіків у журналістських матеріалах зберігається, але це вже не…
Баланс думок, достовірність, повнота та відокремлення фактів від коментарів найбільше порушувалися регіональними ЗМІ у травні. Цьому сприяло розміщення великої кількості офіціозу, передрук прес-релізів без перевірки інформації. Як правило, журналісти надавали слово представникам місцевої влади і «забували» поцікавитися думкою громадян, інколи…
У травні зросли середні показники джинси (7,6% порівняно з 4,6% у січні), офіціозу (7,9%; 6,2% у січні) та неналежно маркованої реклами (9,7%; 7,2 у січні) у друкованих виданнях. В інтернет ЗМІ значно збільшилася кількість необроблених журналістами офіційних повідомлень влади (9,1%;…
Топ-темами регіональних друкованих ЗМІ у травні були: категорія «інше» – 34,8% (реклама, розважальний контент, поради, привітання тощо), життя місцевої громади – 16,6% та кримінал – 6,9%. Для інтернет-видань на першому місці був кримінал – 18,8%,  життя місцевої громади на другому…
У лютому 2021 року стартувала чергова хвиля гендерного моніторингу регіональних медіа України. Її квітневий етап на прикладі аналізу сумських друкованих та інтернет-видань за 12 – 18 квітня показав, що тенденція до переважання цитування чи згадування чоловіків у журналістських матеріалах зберігається.
«Позитивні» матеріали про земляків, мистецтво та культуру, історію та краєзнавство складають значну частку контенту регіональних газет. Для сайтів – інша історія. В лідерах – кримінал. Звісно, в газетах має бути так званий «софт» – історії успіху про місцевих жителів. Такі…
Пандемія коронавірусу, залежність від влади та намагання заробити на поширенні «джинси» продовжують негативно впливати на якість українських регіональних ЗМІ. Деяким виданням було важко знаходити інформаційні приводи під час локдауну. Однак, січневий моніторинг ІДПО зафіксував і позитивні приклади в роботі місцевих…
18,4% публікацій у друкованих регіональних виданнях восьми областей становлять сумнівні матеріали, що є немаркованою рекламою, або містять ознаки замовності, пропаганди, фейків. В онлайн виданнях таких матеріалів 13%. Трендовими темами замовності в січні 2021 року стали підвищення тарифів, українська мова у…
У лютому 2021 року стартувала чергова хвиля гендерного моніторингу регіональних медіа України. Аналіз сумських друкованих та інтернет-видань за 8 – 14 лютого 2021 року показав, що цитування чи згадування жінок у журналістських матеріалах зустрічається удвічі, а то й утричі рідше,…
Завершальний у 2020 році моніторинг публікацій гіперлокальних друкованих та інтернет-видань Сумської області у період з 11 – 17 жовтня 2020 року показав, що домінування чоловіків і як експертів, і героїв публікацій є стабільним, втім має тенденцію до зниження. Якщо в…
Сторінка 1 із 5