На завершальному етапі моніторингу публікацій гіперлокальних друкованих та інтернет-видань Сумської області за період із 6 по 12 червня 2022 року було проаналізовано 306 матеріалів у 10 виданнях. Слід зазначити, що контент видань з початком війни суттєво змінився –значна частина матеріалів,…
Епіграф краснопільської газети «Перемога», розміщений під її назвою, – «Не даємо зникнути маленькій людині зі сторінок великої історії» – нині набув символічного звучання. У матеріалах більшості досліджених друкованих видань «маленька» людина сьогодні справді зайняла вагоме місце. На тлі подій, що…
Вівторок, 03 травня 2022 11:58

Про війну без зайвих слів

Черговий етап моніторингу публікацій гіперлокальних друкованих та інтернет-видань Сумської області за період із 11 по 17 квітня 2022 року припав на активну фазу військових дій в Україні, що суттєво вплинуло не тільки на долі людей, а й видань.
Моніторинговий звіт за лютий-березень 2022 року На відміну від попередніх звітів, відразу зауважимо, що виключили з огляду розділ, що передбачає аналіз пропагандистських, фейкових матеріалів, проросійських меседжів тощо. Таких у досліджуваних виданнях не виявлено. Жодного матеріалу – з ознаками паніки, розгубленості,…
Розпочався черговий етап моніторингу публікацій гіперлокальних друкованих та інтернет-видань Сумської області. За період із 7 по 13 лютого 2022 року було проаналізовано 355 матеріалів у 10 виданнях. Слід зазначити, що контент видань порівняно з «доковідним» періодом дещо змінився. Так, у…
Соціологія показує, що лише 30% українців довіряють вітчизняним ЗМІ. Кому вірять мешканці окупованих територій Донбасу та Криму? Достеменно невідомо. Адже з безпекових причин провести якісне опитування там неможливо. Країни з невирішеними воєнними конфліктами мають різні його причини та перебіг. Проте…
Черговий етап гендерного моніторингу регіональних медіа України, що проводився з 7 по 13червня на прикладі аналізу сумських друкованих та інтернет-видань за 12 – 18 квітня показав, що переважання цитування чи згадування чоловіків у журналістських матеріалах зберігається, але це вже не…
Баланс думок, достовірність, повнота та відокремлення фактів від коментарів найбільше порушувалися регіональними ЗМІ у травні. Цьому сприяло розміщення великої кількості офіціозу, передрук прес-релізів без перевірки інформації. Як правило, журналісти надавали слово представникам місцевої влади і «забували» поцікавитися думкою громадян, інколи…
У травні зросли середні показники джинси (7,6% порівняно з 4,6% у січні), офіціозу (7,9%; 6,2% у січні) та неналежно маркованої реклами (9,7%; 7,2 у січні) у друкованих виданнях. В інтернет ЗМІ значно збільшилася кількість необроблених журналістами офіційних повідомлень влади (9,1%;…
Топ-темами регіональних друкованих ЗМІ у травні були: категорія «інше» – 34,8% (реклама, розважальний контент, поради, привітання тощо), життя місцевої громади – 16,6% та кримінал – 6,9%. Для інтернет-видань на першому місці був кримінал – 18,8%,  життя місцевої громади на другому…
Сторінка 1 із 6