Тема п’ята. У своїй відомій книзі Дейл Карнегі писав: «Щоліта я їжджу до Мену на рибалку. Я особисто дуже люблю суниці з вершками, але виявив, що з якоїсь дивної причини риба віддає перевагу черв’якам. Тому коли я їду на рибалку,…
Тема четверта. Громадська організація без зв’язків – мертва організація. Зв’язки ж завжди здійснюються через певні комунікативні канали. Який комунікативний канал може дати найбільшу публічність? Відповідь зрозуміла  – засоби масової інформації.
Сумщина свого часу стала першою з областей України, де влада впровадила конкурси проектів громадських організацій і почала надавати бюджетну підтримку їх переможцям. Практика показала: завдяки таким конкурсам у області здійснюється багато ініціатив. Наразі триває конкурс проектів, що фінансуватимуться та здійснюватимуться…
Тема третя. Отже, ваша організація, створивши власний стиль, вималювала своє обличчя. Ви маєте мету, більш чи менш глобальну й довготривалу, що потребує здійснення. Ви розумієте, що здійснення цієї мети можна досягнути лише через спілкування вашої організації з певними суспільними групами.…
Тема друга. Який імідж має ваша організація? Хто що знає та говорить про неї? Чи взагалі щось знає і щось говорить? Навряд чи слід займати позицію «нам все-одно, що про нас говорять, – ми робимо свою справу». Бо ж справу…
16 червня 2017 року у приміщенні Сумського прес-клубу відбувся круглий стіл «Моніторинг державних закупівель. Порівняльний аналіз бюджетів міських та обласних міських бюджетів», де були підбиті підсумки реалізації проекту «Експертне співтовариство північно східної України проти корупції в бюджетній сфері» за участю…
Понеділок, 29 травня 2017 04:41

Температура бізнесу 39,9. Хто винен?

25 травня 2017 року  в приміщені  Конгрес-центру  Сум ДУ відбувся «круглий стіл» із такою назвою, ініційований Коаліцією малого і середнього бізнесу Сумської області.
25 травня 2017 року відбулося засідання фокус-групи для зацікавлених державних та громадських організацій соціального спрямування. Метою його було сформувати експертну оцінку ситуації у сфері надання соціальних послуг і виробити спільний план дій щодо впровадження інституту наставництва в Сумській області.
Тема перша. Дослідники нарахували до п᾽ятсот визначень поняття «public relations», більш чи менш складних за науковістю викладу. Зупинимося на короткому визначенні Джеймса Грюніга: «PR – управління спілкуванням між організацією та громадськістю».
Проект «Розкажи про себе правильно!» виник із потреб сьогодення. Бо ніби й багато сказано про зв᾽язки зі ЗМІ, а, втім, з᾽являються нові організації, приходять нові громадські активісти, і Сумський прес-клуб, який, окрім іншого, є майданчиком для спілкування з мас-медіа тих,…