Вишкіл із комунікацій для політикинь – безкоштовний інтенсивний онлайн-курс практичних тренінґів для депутаток, політикинь, які нещодавно почали будувати політичну кар’єру, лідерок, громадських активісток, зацікавлених у вдосконаленні вмінь і навичок хорошої політичної комунікації. Цей інтенсив поглибить ваші знання й допоможе збільшити…
Тема шоста. Є кілька видів медіа-заходів, що відрізняються своєю специфікою. Ми поговоримо про найбільш поширений – прес-конференцію та організаційні засади її проведення. Обумовлюємо обов’язкове: приводом до прес-конференції має бути якась важлива подія, новина. Не можна зібрати прес-конференцію лише в зв’язку…
ГО «Блок активної молоді» відкриває набір на серію семінарів для активних громадян України! Якщо хочеш впливати на владу, готовий захищати свої інтереси й інтереси своєї громади, заповнюй анкету та приходь на семінар в своєму місті!
Тема п’ята. У своїй відомій книзі Дейл Карнегі писав: «Щоліта я їжджу до Мену на рибалку. Я особисто дуже люблю суниці з вершками, але виявив, що з якоїсь дивної причини риба віддає перевагу черв’якам. Тому коли я їду на рибалку,…
Тема четверта. Громадська організація без зв’язків – мертва організація. Зв’язки ж завжди здійснюються через певні комунікативні канали. Який комунікативний канал може дати найбільшу публічність? Відповідь зрозуміла  – засоби масової інформації.
Тема третя. Отже, ваша організація, створивши власний стиль, вималювала своє обличчя. Ви маєте мету, більш чи менш глобальну й довготривалу, що потребує здійснення. Ви розумієте, що здійснення цієї мети можна досягнути лише через спілкування вашої організації з певними суспільними групами.…
Тема друга. Який імідж має ваша організація? Хто що знає та говорить про неї? Чи взагалі щось знає і щось говорить? Навряд чи слід займати позицію «нам все-одно, що про нас говорять, – ми робимо свою справу». Бо ж справу…
Тема перша. Дослідники нарахували до п᾽ятсот визначень поняття «public relations», більш чи менш складних за науковістю викладу. Зупинимося на короткому визначенні Джеймса Грюніга: «PR – управління спілкуванням між організацією та громадськістю».
Проект «Розкажи про себе правильно!» виник із потреб сьогодення. Бо ніби й багато сказано про зв᾽язки зі ЗМІ, а, втім, з᾽являються нові організації, приходять нові громадські активісти, і Сумський прес-клуб, який, окрім іншого, є майданчиком для спілкування з мас-медіа тих,…
Як ви спілкуєтеся з пресою? Чи не траплялося, що ви скликаєте захід, а журналісти не приходять, або приходять, але не пишуть? Чи вмієте ви зробити прес-реліз? Чи знаєте, як провести інформаційно-просвітницьку кампанію вашої організації?..
Сторінка 1 із 2