Субота, 04 лютого 2017 04:02

Офіційна заява ГО "ВПО "Східний корпус" у Сумах з приводу транспортної ситуації та перевірок "Укртрансбезпекою" автобусів нерегулярних перевезень

Активістами Східного корпусу було направлено до укртрансбезпеки листа з вимогою здійснити перевірку нелегальних перевізників. Відповідно, коли була отримана згода на проведення перевірки, активісти організації виявили бажання особисто бути присутніми задля уникнення будь-яких корупційних дій, тобто взяти перевірку під власний контроль.

Під час здійснення громадського контролю було зафіксовані дії, які заважали перевірці. Наразі поліція вивчає цю ситуацію, адже це є порушенням. Перевізники були дуже не задоволені.

Питань до організації бути не може, адже укртрансбезпека склала цілий ряд актів про порушення. Начальник управління Сумського укртрансбезпеки назвав ці перевезення незаконними, чим довів припущення активістів.

Чому небезпечні незаконні перевезення?

Людина фактично не має квитка, а значить - не має страховки. Візьмемо приклад вокзалу. Там обов’язково людина отримує квиток, в якому зазначається страхування життя людини. Відповідно, у приватників немає контролю, вони від’їжжають не від спеціально призначеного місця ( вокзалу). Вони ухиляються від сплати податків, від роботи з автовокзалом, який би контролював і технічні моменти, і стан водія перед маршрутом. Іншими словами, люди не знають що на них чекає в дорозі, в якому стані водій, чи все добре з транспортом. Кожен у кого є мікроавтобус може робити такі перевезення чи то від СанАвто, СервісЛюкс чи від ЕлітЕкспрес та при цьому, не нести відповідальність за життя людей, яке ніяк не захищене.

Нагадаємо, нещодавно сталась аварія за участі одного з перевізників, в якій були тяжкі травми і навіть, летальні випадки. Перевізникам не вигідно діяти в рамках закону, адже це значно зменшить їх фінансовий дохід, хоча це збільшило б надходження до бюджету та покращило якість перевезень.


Східний Корпус виступає проти поротиправних дій та “антибюджетних” ідей. Активісти хочуть щоб перевізники діяли в рамках закону, як це вимагає чинне законодавство про транспорт. Активісти фіксували факти перевірок і не допускали порушень, чим здійснювали контроль за діяльністю Укртрансбезпеки, як виконавчого органа, який почав невідкладно діяти та виконувати функціональні обов'язки лише на вимогу громадської організації.

Перші перевірки закінчилась вдало. Акти про порушення складені. Припущення активістів доведені. Якщо вірити деяким ЗМІ, завтра о 8 ранку перевізники планують прибути до стін міської ради і висловити свої думки з цього приводу.

Активісти громадської організації Східний корпус наполягають на правовому врегулюванні транспортної ситуації що склалась у Сумах допоки це не відповідатиме вимогам закону про транспорт.

Також, активісти занепокоєні фактом перевантаження громадського транспорту у місті, коли, наприклад у 24х місне маршрутне таксі водії набирають майже у двічі більше пасажирів, що призводить до різного роду негативним випадкам, тому наступні дії у врегулюванні транспортних питань будуть у цьому напрямку, допоки у транспортна система у місті не відповідатиме нормам законодавства, вимогам часу та запиту населення на якісні, безпечні та комфортні перевезення.